Thursday, December 6, 2007

Huh

Erm.... Banyak yang terjadi antara saya dan dia... tapi saya nak lupakan semuanya.... Dia pun dah ada kat singapore... Saya sentiasa doakan agar kehidupannya dipermudahkan... doa saya makbul tau !! sure pasnih hidup dia akan dipermudahkan... dan hidup saya akan terus camnih (mengungkit plak wakkakakakkaka)... alhamdulillahhh.... doakan yg baik2 utk org.... insyaallah yg baik2 akan dtg kat kita :)

Ermm ok sekarang saya nak start berdiet... takutlah pulak ada macam2 penyakit huhuhu... drp borderline.... tetiber terbayang ada darah tinggi pastu terbayang kene strok pulak.... kencen manis lagikk... wawawawaa.... takleh jadik... saye lom kawen lagik nih kakakakkaka.....

Saya dah ada FIR sauna... pastu start esok saya nak start berdiet ngan herbalife... target nak turunkan 20 kilo nih... chaiyo2x

Saya akan update saya nye aktiviti dan menu hari2... hope takde yg kantoi insyaallah... semnagat nih keke

No comments: